NRRLs Generalforsamling 2021

På grunn av Covid-19 pandemien har HQ vedtatt at årets generalforsamling må avholdes elektronisk. HQ har valgt OBOS sin løsning «Digitale Årsmøter» for organisasjoner og borettslag. Alle NRRLs medlemmer kan delta på generalforsamlingen gitt at man disponerer en mobiltelefon som kan ta imot SMS og gitt at man har tilgang til internett og web.

Oppdatert: Protokoll og referat fra generalforsamlingen kan lastes ned som PDF helt i bunnen av denne siden.

For å delta på generalforsamlingen må man først registrere sin påmelding.

Påmeldingen er nå stengt.

Påmeldingsfrist til generalforsamlingen var: 28. mars 2021, kl. 23.59.

I den elektroniske løsningen vil NRRLs generalforsamling være åpen i 8 dager. Deltagerne kan i løpet av disse 8 dager logge seg inn i den elektroniske løsningen for å gi sin stemme til valgene av tillitsvalgte, godkjenne regnskapet for 2020, budsjettforslag for 2021, samt stemme over forslag som er innkommet til generalforsamlingen. Deltagerne kan, i 8-dagers perioden, logge seg inn flere ganger for å gjøre ev. endringer i sine valg.

Det er ikke lnger mulig å sende inn benkeforslag til valgene. Benkeforslag måtte være mottatt av NRRLs kontor senest 28. mars 2021

Det vil ikke være mulig å kommunisere i sanntid med andre deltagere via den valgte elektroniske løsningen. Det skal være mulig å legge inn enkle kommentarer, men eventuelle mer omfattende diskusjoner og meningsutvekslinger relaterte til generalforsamlingen bør derfor foregå annet sted, i andre fora, etter det enkelte medlems eget ønske.

Den elektroniske generalforsamlingen vil åpne søndag 18. april kl. 10.00 og vil stenge mandag 26. april kl. 10.00. Resultatet av valg og avstemminger vil bli offentliggjort på www.nrrl.no, via QST-LA og i første mulige utgivelse av bladet Amatørradio.

Innen fristen 28. mars var det innkommet følgende 2 benkeforslag til valgene:

• LA7ECA Øyvind Hanssen foreslås valgt som ordinært medlem av hovedstyret. Øyvind er allerede av valgkomiteen foreslått som varamedlem.
  • LA1KP Øivind Solli foreslås valgt som ordinært medlem av hovedstyret. Øivind er allerede av valgkommiteen foreslått som varamedlem. For en presentasjon av Øivinds kandidatur, se dokumenlisten nedenfor.

Pr. 3 april 2021 har LA3NUA Richard Schumann trukket sitt kandidatur som medlem av NRRLs valgkomite. I den nedlastbare PDF "Kandidater til valg" i nedlastingslisten nedenfor står han fremdeles oppført, men kandidaturet er allikevel trukket.

Torsdag 8. april ble det sendt ut en e-post til alle som er påmeldte NRRLs generalfrosamling

Er du påmeldt, men har ikke mottatt e-post, vennligst sjekk din søppelpostmappe først. Finner du ikke noen e-post i søppelpostmappen og du er sikker på at du har betalt kontingent til NRRL for 2020 så ta kontakt med NRRL via e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kopi av e-post sendt 8. april til alle påmeldte til NRRLs generalforsamling 2021

Last ned dokumenter i PDF-format:

Medlemsfordeler
Nettbutikk