Vi inviterer til digitalt møte med alle gruppene
Herved inviteres alle NRRLs grupper til digitale møter med president, administrasjon og valgkomité.
Møtene er digitale, og vil gå på Teams. Gruppene kan velge mellom tre alternative tidspunkter, enten tirsdag 12., onsdag 13. eller torsdag 14. november 2024 (uke 46), med møtestart kl. 19.00.
Påmeldingsfrist er 4. november 2024.
Gruppene velger ett av alternativene, etter hva som måtte passe gruppen best. Lenker til påmelding er sendt ut til gruppene på e-post.
Vi har 55 aktive grupper. Og vi planlegger derfor å begrense antall deltagere pr. møtekveld til 20 grupper. Påmelding gjøres etter første mann til mølla-prinsippet. Dersom en kveld er fullbooket, vil det ikke være mulig å melde seg på denne datoen. Velg i så fall en annen dato.
Invitasjonen gjelder styrene i gruppene, og eventuelt andre relevante tillitsvalgte, men er begrenset til at hver gruppe opptrer som én deltager, og at hver gruppe kun åpner én videokanal i møtet. Gruppene bes derfor samle aktuelle deltakere til ett møtelokale slik at de kan samle seg rundt kun et web-kamera.
Som deltagere fra HQ stiller president LA3PNA Thomas. Fra administrasjonen stiller administrativ leder LA6CSA Pål og generalsekretær LB7ZG Bjørn. I tillegg vil LA2PIA Petter som leder NRRLs valgkomite stille på møtet.
Foreløpig agenda:
- Presidenten ønsker velkommen til møtet
- Valgkomiteen møter gruppene. Tema: Hvordan kan gruppene bidra til å få vervet nye tillitsvalgte til HQ og til teamene (managerapparatet)
- Nytt fra NRRL – en kortfattet presentasjon av aktuelle saker vi ønsker å presentere for gruppene fra HQ og administrasjonen
- Hva skjer i gruppene? Gruppene gir en kort muntlig rapport om status
- Hvordan verver vi nye unge radioamatører/medlemmer? Hvordan skal vi møte intensjonen om nye, unge radioamatører når den kommende begynnerlisensen innføres?
- NRRLs produktark – se hvilke tjenester NRRLs administrasjon tilbyr gruppene
Ved eventuelle spørsmål ta kontakt på e-post nrrl@nrrl.no.
Vel møtt!